Kárbejelentés

Kérünk, hogy a megadott módon jelentsd be a káreseményt!
(A QProtection ügyfelei részére)

QProtection

Gyors ügyintézés
javítás vagy csere

1. Add le a kárbejelentést

A fenti form segítségével ezt könnyen megteheted.

2. Csomagold be jól a készüléket

Fontos, hogy jól csomagold be a készülékedet! (Az ászf-ben megtalálható módon) Kérünk, hogy a nevedet és a telefonszámodat írd le egy papírra az azonosítás miatt.

Bevizsgálás

Ha szervizünk megkapja a készülékedet, bevizsgálják és egyeztetik veled a javítás módját és az önrész értékét.

Majdnem!
5% kedvezmény
7% kedvezmény
10% kedvezmény
Ez nem sikerült
15% kedvezmény
Legközelebb :(
Ajándék átlátszó tok
Máskor!
20% kedvezmény
3% kedvezmény
Ajándék üvegfólia
Forgasd meg & nyerj! ;)

Itt az esélyed, hogy nyerj egy kupont magadnak!

A játékban való részvétellel elfogadod az adatvédelmi tájékoztatónkat.

Fontos teendők visszaküldés előtt!

a) A készüléken minden olyan biztonsági beállítás kikapcsolása, melyek akadályozhatják a technikust és a szakszervizt abban, hogy teljes körűen megvizsgálhassák, kijavíthassák és tesztelhessék a készüléket. Android-os készüléknél lépjen ki a Google fiókból, Apple termékeknél kapcsolja ki a Find my iPhone / Keresés opciót. Semmilyen módon ne legyen jelszóval vagy kóddal védve a készülék, stb.

b) A készülékben ne hagyjon se SIM kártyát, se memóriakártyát, mert ezekért felelősséget a Szolgáltató nem tud vállalni! FONTOS: A készüléken lévő adatok minden esetben elvesznek! Amennyiben fontos adatok vannak a készüléken, kérjük, hogy a visszaküldés előtt csináljon biztonsági mentést.

c) Amennyiben a szakszerviz adatokat talál a terméken, azokat automatikusan, azonnal törli.

d) A szerviz a védőfóliát eltávolítja a készülékről, így azt a Szolgáltatónak nem áll módjában visszaküldeni.

e) A megrendeléshez a kárbejelentés linkre kattintva az űrlapot szükséges kitölteni, majd azt kinyomtatva kell mellékelni a készülékhez. Illetve a szerződés elektronikus úton történő elküldése szükséges abban az esetben amennyiben a szolgáltató ezt külön kéri. Amennyiben nem áll módjában nyomtatni, egy papírra írja le a kért adatokat, és azt mellékelje.

f) A készüléket jól csomagolja be egy biztonságos dobozba (ne a készülék gyári dobozába), gyári tartozékok nélkül. A nem megfelelő csomagolásból adódó sérülésekért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

g) A készülék javítása utáni visszaküldése a partner futárszolgálatunkkal (GLS) történik.

h) A készülék javítási időtartamát a javítást végző szakszerviz határozza meg.

i) A szervizelés végeztével a Szolgáltató e-mailben értesíti az Ügyfelet és tájékoztatást kér, hogy a készüléket mikor, és hova küldheti.