Gyakran ismételt kérdések

Legutoljára frissítve 2018.04.11-én.

Vásárlás utáni teendők

Megrendelés után 3 nap áll rendelkezésre bemutatni a készüléket.

Ez azért fontos mivel ha megrendeled a szolgáltatást le kell szemléznünk a készüléket, hogy aktiválni tudjuk a készülék védelmi szolgáltatást.

Mikortól éll a készülék védelmi szolgáltatás?

A készülék bemutatását és a fizetés után aktiváljuk a szolgáltatást. A szolgáltatás aktiválásáról szerződést kapsz e-mailben. Feldolgozás ideje a pénz beérkezése és a készülék bemutatásától számitott maximum 3 munkanap. Ha véletlen nem kapsz szerződést vagy számlát kérlek jelezd felénk.

Ügyfeleink kérdezték

Mi a teendő káresemény esetén?

Először hívd az iProtection Védelmi Szolgáltatás kárrendezési vonalát a (+36 30) 580-2566-os normál díjas telefonszámon! Csak ha az iProtectionnal kötötted a készülék védelmi szolgáltatást.

Itt az iProtection Kft., aki fogadja hívásod. Miután itt rögzítették az adatokat,keresd fel az iProtection kárrendezési pontok valamelyikét. A kárrendezési pontok listáját itt találod. A kárrendezéshez vidd magaddal:

védelmi szolgáltatás szerződést,
lopás vagy rongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet;
véletlenszerű károsodás vagy rongálás esetén a sérült készüléket;

Hogyan vásárolhatom meg a szolgáltatást?

A szolgáltatást megrendelheted online a weboldalunkon vagy személyesen a viszonteladóinknál.

Kik vásárolhatják meg a szolgáltatást?

A készülékbiztosítást vagy másnéven készülék védelmi szolgáltatást magánszemélyek vagy cégek vásárolhatják meg.

A javítást milyen gyorsan és alkatrészekkel végzitek?

A javítást hitelesített partnerünk az iDevice Kft végzi. A legtöbb javítás 1-2 óra alatt elkészül. Néhány extrém esetben azonban ez változhat. Ebben az esetben iPhone cserekészüléket biztosítunk. Az alkatrészek gyári vagy gyárival megegyező minőségüek így tudják garantálni a gyári állapot visszaállítását.

Milyen készülékekre köthetem meg a készülék védelmi szolgáltatást?

Új és használt iPhone, iPad, Watch készülékekre, amelyek hibátlan, sérülésmentes és beázásmentes állapotban vannak.

Törött készülékre köthetek-e biztosítás, védelmi szolgáltatás?

Sajnos nem köthető. Azonban megtudjuk javítani és azt követően megtudjuk rá kötni a készülék védelmi szolgáltatást. Javítást csak gyári vagy gyári minőségű alkatrésszel végezzük, így tudjuk vállalni a készülékre a készülékvédelmi szolgáltatást.

Ha nem javítható a készülék, mennyit kell fizetnem a csere készülékért?

Amennyiben a készülék javíthatatlan, vagy ellopták abban az esetben kedvezményes készülékcserét biztosítunk.

Mennyi önrészt kell fizetnem káresemény esetén?

Az iProtection a készülék tipusától függően 50%-70% között térít meg a javítás árából. Hidd el ez a legjobban kitalált okos védelem. Önrész számítása itt elérhető: kattints ide

Ez az oldal cookie-kat használ, hogy a legjobb élményt tudjuk nyújtani a felhasználóinknak! További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás